ZADÁVÁNÍ AKCÍ
1. Zadáme název akce.
2. Zadáme místo a okres konání, pořadatele, kontaktní osobu, telefon, email a www stránky.
3. Vybereme typ akce. U sportovních akcí dále vybereme kategorie a disciplíny. Jednotlivé položky se automaticky přiřadí po výběru.
4. Zadáme informace k akci - detailní popis akce.
5. Chceme-li můžeme zadat tzv. "tagy" - slouží pro vyhledávání a seskupuje akce se stejným tagem.
6. Zadáme datum a čas začátku akce, datum a čas konce akce.
7. Zadáme předpokládaný počet dobrovolníků a účastníků - slouží pro následnou statistiku.
8. Přednastavený přihlašovací formulář - tlačítko u akce - slouží registrovaným uživatelům k přihlášení (je volitelný).
9. Můžeme přiložit soubory typu: dokument Word, Excel, PDF, jpg, png, txt.
10. Na mapě označíme místo konání akce (mapu posunujeme držením levého tl. na myši, přiblížení provedeme kolečkem na myši, nebo tlačítky přiblížit nebo oddálit) .
11. Poslední operace je "Potvrzení akce - zobrazit na webu" - přepneme na ANO a potvrdíme.
12. Akci můžeme i následně editovat např. z výběru : Kalendář akcí - Mnou organizované akce.